За курса
Курсът разглежда различните аспекти от дейността на едно студио (било то гейм, филмово или визуализационно), изготвящо 3D графично съдържание. Ще обърнем изключително внимание на изграждането на стабилна основа от знания за индустрията, наблягайки на базови, доказано добри практики в областта на моделирането, look-development-a, ригинга, анимацията, както и техники за презентация.
Ще успеем да покрием от основни примитиви и инструменти в Maya, до настройките за рендър с Arnold. Също така в лекциите за упражнение студентите ще могат да се справят с класическите казуси в анимацията. По време на курса ще използваме софтуера Autodesk Maya, но фундаменталният характер на преподаваните знания ги правят лесно приложими към всеки един софтуер от подобен тип.
Умения, които ще придобиеш
-
Работа с основни инструменти, менюта и табове в Maya
-
Изграждане на работеща анимационно-двигателна система - Риг
-
Работа с шейдъри и текстури
-
Създаване на UV разгъвки
-
Моделиране на многокомпонентни обекти чрез различни техники
-
Работа със светлини и рендър настройки
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Запознаване с Интерфейса на Autodesk Maya
- 3. Моделиране
- 4. Упражнение: Моделиране
- 5. Създаване на UV разгъвки
- 6. Работа с Шейдъри в Maya
- 7. Създаване на текстури с Maya и Photoshop
- 8. Ригинг
- 9. Упражнение: Ригинг
- 10. Принципи на Анимацията
- 11. Класически казус в анимацията: Подскачаща топка
- 12. Класически Казус в Анимацията: Махало
- 13. Финализиране на Проекта
- 14. Редовен изпит
- 15. Поправителен изпит