Loading...
Figma Запиши се

Figma

Fundamentals
Запиши се

За курса

В последните години Figma се превърна в основен инструмент за дизайн и колаборация при разработка на дигитални продукти. Работата с Figma е необходимо умение както за дизайнери и разработчици, така и за продуктови мениджъри.

Този курс има за цел да помогне на курсистите да започнат развитието си в сферата на UX/UI дизайна. След завършването му те не само ще са научили основите на Figma, но и ще са създали своя първи интерактивен прототип и библиотека със стилове и компоненти. Този практически проект е тяхната първа стъпка в изграждането на портфолио, с което да стартират своята кариера в дизайна или IT. Освен това по време на курса обучаващите се ще придобият практически опит и ще разработят проект, който демонстрира тяхното дизайнерско мислене, решаване на проблеми и технически умения - ключови качества, които работодателите изискват от UX/UI дизайнерите.

Независимо дали участниците се стремят да станат UX дизайнери, или просто желаят да разширят своя набор от умения, то този курс е техният вход към бързо развиващия се свят на дигиталния дизайн.

Теми

  • 1. Resources
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.