За курса
Курсът обхваща целия творчески процес – от брифа и изграждането на идея, до избора на формати, UX подход, A/B тестване и използване на AI и motion елементи. Курсистите ще развият умения за създаване на ефективна визуална комуникация, която работи във всяка среда и канал.
Умения, които ще придобиеш
-
Владеене на принципите на типографско изграждане
-
Композиционни, цветови и стилистични познания
-
Правилна организация на работния процес
-
Изграждане на визуална концепция по творчески бриф
-
Разработка на ключова визия и материали с нея
-
Създаване на дизайни за дигитални и принт материали
Теми
- 1. Resources
- 2. Introduction to Digital Marketing and the Role of Design
- 3. Image Campaign and Visual Storytelling
- 4. Editorial Design and Adaptation for Different Formats
- 5. AI and Automation in Design
- 6. UX/UI for Advertising Campaigns and Landing Pages - Part 1
- 7. UX/UI for Advertising Campaigns and Landing Pages - Part 2
- 8. Motion Design for Advertising Campaigns
- 9. Design of Advertising Formats for Digital Platforms
- 10. Portfolio and Exam Q&A
- 11. Regular Exam
- 12. Retake Exam