За курса
Всички сме чували за Кока Кола, Найк и ДиЕйчЕл/DHL. Mилиони други компании по света ги обединява едно нещо - търсенето и намирането на идентичност или разпознаваемост. А черешката на тази идентичност е… логото.
И умението да създавате добрo лого и идентичност e изключително ценно, тъй като в света не съществува организация, бизнес или начинание, които да нямат нужда от такова. Поставя ви в много изгодна позиция в океана от проекти, очакващи своя лого дизайнер. По време на курса ще минем през целия процес на създаването на едно лого - идея, прототипиране, отсяване на най-доброто, усъвършенстване и изпипване. Накрая ще затворим цикъла с презентация на цялостен проект за идентичност на една марка, като ще надградим добавяйки и съпътстващите го елементи като типография, цветове, патърн.
Умения, които ще придобиеш
-
Критично и концептуално мислене
-
Разгръщане потенциала на една идея
-
Опростяване, фокусиране и канализиране на идеята
-
Увереност в композицията и съотношенията
-
Усет за баланс на черното и оптимални отстояния
-
Дисциплина, самоконтрол и самокритичност
Теми
- 1. Ресурси
- 2. Идея и прототипиране
- 3. Стилизация
- 4. Пропорция, баланс и композиция
- 5. Типография
- 6. Цветове
- 7. Елементи и идентичност
- 8. Редовен изпит
- 9. Поправителен изпит