Concept Art - март 2021
По време на този курс, курсистите ще се научат да създават
2D дизайни на фонове и околна среда предназначени за игри, филми и
анимация в сферата на концептуалния дизайн. Те ще могат да усвоят
техники на работа свързани със софтуерните програми: Photoshop, 3DS Max, Vray, Arnold.
По време на курса студентите ще могат да преминат през всеки основен
етап от създаването на околна среда. Ще разгледаме как да започнем от
brainstorming за създаването на дизайн в Photoshop, през какво е
многоточкова перспектива и как да я адаптираме, до това как да придадем
цялостен реализъм на сцената ни чрез осветление, материали и текстури.
Курсистите, разбира се, ще се научат и на основните правила в композицията и кои са 3-те основни стойности, посредством които биха могли да правят своите графични решения. Ще преминем през работа с texture brushes, форми, 2D разгъвки, photobashing, overpaint, 3D моделиране с Poly modelling, Scuplt и Kitbash, bake-ване на карти за различни видове asset-и, както и как да използваме preset-и за ускорен rendering. В курса ще обърнем внимание и на спецификите и тънкостите в използването на симетрия, пропорции, изометрия и баланс на цветовете. Накрая ще обхванем и цялостната преподготовка на създадения от нас дизайн, както и неговото финално полиране и завършване, за да послужи като една важна част от портфолиото
на курсиста.
Умения, които ще придобиеш
- Основни понятия за перспектива, осветление и композиция
- 2D Разгъвки и проектиране на сгради, структури и асети
- 3D техники с Poly modelling, 3D Sculpt modelling и Kitbash
- 2D техники с Rendering посредством Vray, Arnold и Marmoset
- Околна среда предназначена за игра, филм или анимация
- Създаване на тъмбнейли, работа със стойности и цвят
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Основи на перспектива, светлина и стойности -
Основи на перспектива, светлина и стойности
• Създаване на дизайн във Photoshop от нулата, референции, вдъхновения и brainstorming;
• Показване на многоточкова перспектива, адаптиране на създаденият дизайн посредством чертеж и скици;
• Параметрично полагане на светлина, сянка, работа с рефлексии и отражения, към създаденият дизайн;
• Създаване на реализъм посредством материали и текстури.
Ресурси
-
Photoshop: Thumbnails, композиция и стойности -
Photoshop: Thumbnails, композиция и стойности
• Събиране на материали, фотографии, референции и подготовка;
• Основни правила на композицията, негативното пространство и графични решения посредством 3те основни стойности;
• Работа с texture brushes, shapes и 3D;
• Създаване на множество thumbnails и подробна разработка на избран thumbnail, който ще послужи за основа на финалният проект.
Ресурси
-
2D Разгъвки и проектиране на сгради, структури и асети -
2D Разгъвки и проектиране на сгради, структури и асети
• Разработка на дизайни за сгради, структури и асети базирани на избран thumbnail, във Photoshop;
• Създаване на 2D разгъвки, силуети, работа със симетрия, photobashing и overpaint, във Photoshop;
• Работа с изометрия, пропорция и естетика на дизайна, във Photoshop;
• Преподготовка на създадените дизайни за крайният продукт, във Photoshop.
Ресурси
-
Poly modelling, kitbash и материали в 3DS Max -
Poly modelling, kitbash и материали в 3DS Max
• 3D modelling, Unwrap, Spline, Topology и Randomisation на създадените дизайни използвайки 3DS Max.
• Бързи техники за работа посредством shortcuts, Kitbash И методология на работа.
• Използване и създаване на текстури, bake-ване на карти за различните видове asset-и и дизайни.
• Видове материали – PBR material VS Vray Material.
Ресурси
-
2D Rendering техники с Vray и Arnold в 3DS Max -
2D Rendering техники с Vray и Arnold в 3DS Max
• Създаване на 3D сцена (Базирана на разработен thumbnail) и интегриране на 3D моделите в нея;
• Работа със видовете светлина, използване на HDRI, Vray IPR и Gamma Lut;
• Използване на preset-и за ускорен rendering и комбинираната употреба между различните рендер системи;
• Rendering на различните видове render pass-ове необходими за изработката на крайният продукт – Diffuse Map, Ambient Occlusion Map, Depth Map, World Normals Map, Clown Mask.
Ресурси
-
Завършване на крайният продукт -
Завършване на крайният продукт
• Интегриране на render pass-овете във Photoshop, работа с маски и създаването на финалният дизайн за проекта;
• Работа с overpaint, техники с различни видове четки, смесване на текстури, color blending и color mood;
• Полиране и завършване на крайният продукт;
• Интеграция на проекта и създаване на портфолио тясно насочено към конкретната индустрия.
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Има ли допълнителни изисквания?
Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:
Хардуер:
• Графичен таблет с нива на натиск.
Софтуер:
• Adobe Photoshop;
• 3DS Max.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Димитър Кацаров
Преподавател