Loading...
курс

UX Design Implementation - ноември 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Прилагане на дизайн процеси и методологии
  • Ефективен избор на дизайн процес
  • Анализиране на задачи и оценка на използваемост
  • Използване на системно мислене в дизайна
  • Използване на различни AI инструменти в UX дизайна
  • Изграждане и популяризиране на личен бранд

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • Program Introduction

    • Course Objectives and Structure;
    • Overview of Lecture Topics;
    • Introduction to Design Processes;
    • Preview of Methods and Practical Aspects;
    • Setting Expectations for the Course;
    • Q&A and Clarification of any Concerns.

    Дата: 4 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Design Processes

    • Exploration of Product Design Processes: Lean Startup, Lean UX, Google Sprint and More;
    • Strengths and Weaknesses Analysis of Each Process;
    • Clear Definitions;
    • Guidance for Selecting the Best Process for a Team;
    • Common Core Features Across Design Processes;
    • Making Informed Decisions for Project-Specific or Long-Term Use.

    Дата: 6 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Jobs To Be Done

    • Introduction to Jobs to be Done;
    • Deep Dive Into JTBD Theory;
    • User Personas vs JTBD;
    • Practical Showcase;
    • Wrap-Up.

    Дата: 11 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Task Analysis

    • Importance of Task Analysis in the Design Process;
    • Methods for Breaking Down Tasks Systematically;
    • Understanding User Goals and Workflows;
    • Identifying Pain Points and Areas for Improvement;
    • Applying Task Analysis for User-Centered Designs.

    Дата: 13 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Usability Evaluation

    • Significance of Usability Evaluation in Product Design;
    • Different Usability Evaluation Methods: Heuristic Evaluation, User Testing, etc.;
    • Selecting the Most Suitable Evaluation Method for your Project;
    • Establishing Usability Goals and Criteria;
    • Analyzing Findings and Identifying Areas for Improvement;
    • Implementing Changes and Iterating on the Design Based on Evaluation Results.

    Дата: 18 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Design Critique

    • Importance of Design Critique in the Design Process;
    • Constructive Feedback: Giving and Receiving;
    • Focusing on Design Goals, User Needs and Usability;
    • Techniques for Facilitating Effective Design Critique Sessions;
    • Iterating and Improving Designs Based on Critique Feedback.

    Дата: 20 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Measure User Experience

    • Importance of Measuring User Experience in Design;
    • Quantitative and Qualitative Data Collection Methods;
    • Defining key Performance Indicators (KPIs) for User Experience;
    • Selecting the Most Relevant Metrics for the Project;
    • Utilizing Insights to Drive Design Improvements and Decision-Making.

    Дата: 25 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Product Design Practice and Collaboration 1

    • Introduction to Practical Aspects of Product Design;
    • Collaborative Design Techniques and Methodologies;
    • Importance of Cross-Functional Teamwork in Product Design;
    • Communication Strategies for Effective Collaboration;
    • Tools and Platforms for Design Collaboration and Documentation.

    Дата: 27 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Product Design Practice and Collaboration 2

    • Deepening Practical Understanding of Product Design;
    • Exploring Additional Collaborative Techniques and Approaches;
    • Balancing Individual and Team Contributions in Product Design;
    • Encouraging Proactive Communication and Feedback Loops;
    • Leveraging Best Practices from Industry Case Studies.

    Дата: 2 декември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • System Thinking

    • Introduction to Systems Thinking in Design;
    • Understanding Complex Systems and their Interactions;
    • Techniques for Mapping and Modeling Systems;
    • Applying Systems Thinking to Inform Design Decisions;
    • Real World Examples of Systems Thinking in Product Design.

    Дата: 4 декември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Build your Own Brand

    • Importance of Personal Branding for Designers;
    • Identifying Unique Strengths and Design Philosophy;
    • Crafting a Compelling Personal Brand Narrative;
    • Developing a Consistent Visual Identity;
    • Strategies for Promoting a Personal Brand and Expanding a Network.

    Дата: 9 декември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Exam Preparation

    • Preparing for the Exam with the Key Points to Pay Attention to During the Creation of the Course Project.

    Дата: 11 декември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 22 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 21 и 22 декември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 21 декември до 23:30 часа на 22 декември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 12 януари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 11 и 12 януари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 11 януари до 23:30 часа на 12 януари.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в изграждането на потребителско изживяване, които искат да надградят уменията си.

Необходими умения:
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Figma;
 Изграждане на потребителско проучване;
 Създаване на потребителски персони;
 Изграждане на sitemap и wireframe;
 Изграждане на интерактивни прототипи;
 Английски език на ниво B1.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 2 ноември. Обучението стартира на 4 ноември 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 22 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 21 декември и 22 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Figma.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 11 ноември).

Цветелин Николов

Преподавател

Цветелин Николов е продуктов дизайнер със специализация "Бизнес администрация и мениджмънт". Той има дългогодишен опит като дизайнер на потребителско изживяване и е част от продуктовия екип на Quantive. Пренася интереса си към продуктов мениджмънт и софтуерна разработка в DesignOps инициатива, която има за цел да подобри продуктивността на дизайн ролята.

Даниел Дунгьов

Преподавател

Даниел Дунгьов е дизайнер на потребителското изживяване, като в момента работи за CleverTap. Той е мултидисциплинарен дизайнер, който специализира в изграждането на продукти. Опитът му се разтила в различни индустрии и направления, от които: дизайн за ентърпрайз клиенти, дизайн системи, финтех и търговия на договори за разлика, криптовалути, блокчейн технологии и web3, платформи за управление (LMS, CMS, CRM, IMS, HRM и др.). През свободното си време обича да слуша подкасти и да пише статии за дизайн, процеси и Figma.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.