Loading...
курс

3D Animation Advanced - ноември 2022

кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Работа със софтуери за 3D анимация
  • Моделиране на органични персонажи и реквизит
  • Работа със сложни текстури за придаване на характер на персонаж
  • Надграждане на анимационно-двигателна система(риг) за персонаж
  • Създаване на убедителни анимации за филмовата и гейм индустрии

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Начало на моделиране на органичен персонаж

    • Изграждане на стратегия за процеса на моделиране;
    • Работа с референтни изображения;
    • Подходи при моделирането на части от органичен персонаж.

  • Упражнение: Моделиране на органичен персонаж

    • Правилни топологични конфигурации при съединяване на части от тялото на органичен персонаж;
    • Техники за моделиране на елементи от костюма и реквизита на персонажа.

  • Финализиране на моделирането на органичен персонаж

    • Оптимизиране на топологията на модела, за удобна работа нататък по продуктовата линия;
    • Финални корекции по силуета на модела.

  • Създаване на UV разгъвки за органичен персонаж

    • Проектиране на разгъвки с цел - минимизиране на последващи несъвършенства в текстурните карти;
    • Оптимална подредба на разгъвки на органичен персонаж;
    • Map baking.

  • Рисуване на текстури за персонажи във Photoshop

    • Видове текстурни карти;
    • Рисуване на текстури, разказващи история;
    • Компоненти на една текстурна карта;
    • Използване на фотографирани ресурси за ускоряване на процеса на текстуриране.

  • Упражнение: Финализиране на текстурите

    • Проверка на текстурите в триизмерното пространство;
    • Заличаване на "шевове" от UV разгъвките и коригиране на несъвършенства.

  • Ригинг на хуманоиден персонаж

    • Проектиране на "скелет" за хуманоиден персонаж.
    • Дефиниране на функционални изисквания към контролната система на рига на персонажа, спрямо нуждите на заплануваните анимации.

  • Упражнение: Ригинг на хуманоиден персонаж

    • Създаване на контролна система за рига, удобна за анимиране;
    • Видове IK деформатори;
    • Оптимизиране на анимационните канали на компонентите на контролната система.

  • Анимиране на ходене

    • Анализ и реализация на анимация "ходене" за хуманоиден персонаж.

  • Анимиране на тежест и баланс

    • Анимиране на тежест и баланс.

  • Анимиране на скок

    • Анализ и реализация на анимация "скок" за хуманоиден персонаж.

  • Финализиране и експортиране за различни цели

    • Нанасяне на финални корекции по анимациите;
    • Експортиране на анимационни цикли за игрови двигател;
    • Композиране на кадри за анимационен филм.

  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с начален или среден опит в работата със софтуери за триизмерно изкуство, които желаят да задълбочат познанията си. Необходими са умения за моделиране на многокомпонентни обекти и работа с шейдъри, текстури. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Autodesk Maya.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

160 лв.

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Титко Титков

Преподавател

Титко Титков се занимава с 3D анимация от 11 години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където печели 6-то място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. Работил е като 3D генералист във филмовата индустрия.

3D Animation Advanced - ноември 2022

Начало: 01 ноември 2022
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
3D Animation Advanced - ноември 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.