Loading...
курс

Graphic Design for Marketing - февруари 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Прилагане на типография и дизайн принципи в маркетинга
  • Създаване на дизайни за дигитални среди
  • Изграждане на визуална концепция по творчески бриф
  • Създаване на елементи за ключова визия и имиджова кампания
  • Имплементиране на ключова визия за нов продукт
  • Разработване на дизайн за бранд

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в рекламата

    • AI vs human Маркетингови активи;
    • Какво е реклама?;
    • Ключови визии;
    • Кампания за изображение;
    • Кампания за продукт;
    • Кампания за услуга;
    • Примери за успешни кампании на брандове в България;
    • Представяне на изпитната задача.

    Дата: 26 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Творческото резюме и типографска ключова визия

    • Какво е творчески бриф?;
    • Insight;
    • USP - изключително предложение за продажба;
    • Ключово послание;
    • Основни елементи на имиджова кампания;
    • Типография в рекламата: Как се прави дизайн с типография?;
    • Съчетаване на шрифтове;
    • Видове шрифтове и разстояния между тях;
    • Ефекти на смесване на буквите;
    • Други типографски ефекти.

    Дата: 29 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Имиджова кампания и ключова визия с илюстрация

    • Какво е ключова визия в маркетинга?;
    • Ключови елементи за ключова визия;
    • Композиция за ключови визии;
    • Тенденции в графичния дизайн;
    • Техники за илюстриране на външен печат;
    • Цветове и емоции;
    • Графични ефекти;
    • Ефект на припокриване;
    • Векторизиране на изображенията;
    • Разказване на истории в снимки;
    • Техника за плосък дизайн.

    Дата: 5 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Продуктова кампания

    • Архетипи на бранда и как да се определят;
    • Какво е ключова визия на продукт?;
    • Основни елементи на рекламата;
    • Трикове с мокъпи на продукт;
    • Маскиране на обекти във Photoshop;
    • Изрязване и трансформиране на обекти;
    • Филтри и артистични ефекти;
    • Създаване на сенки;
    • Създаване на светлина и перспектива;
    • Фотографски филтри;
    • Смарт обекти и растерни обекти;
    • Артборд инструмент;
    • Инструмент за бърза селекция.

    Дата: 7 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Кампания за услуга

    • Създаване на ключова визия за нов продукт;
    • Какво е продуктов кадър (pack shot) и как да се създаде?;
    • Композиция с множество елементи;
    • Типография на продукта и заглавието;
    • Йерархия на информацията и характеристики на продукта;
    • Процес на видеозаснемане;
    • Екранни формати за телевизионна реклама;
    • Как се създава сториборд?;
    • Анимирана телевизионна реклама срещу филмова телевизионна реклама срещу телевизионна реклама за интернет.

    Дата: 11 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Моушън визуализация

    • Как се разказва идея в серия от кадри?;
    • Ключови елементи на моушън разказа;
    • Как се показва информация в движение?;
    • Движещи се Gif файлове във Photoshop;
    • Таймлайн инструмент;
    • Ефекти на движение;
    • Ефект на запълване на патърни;
    • Експорт на гиф файл.

    Дата: 13 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Уеб дизайн на лендинг страница 1

    • Дигитален маркетинг и електронна търговия;
    • Кампании, генерирани от потребителите;
    • UX дизайн срещу UI дизайн;
    • Тенденции в уеб дизайна;
    • Какво е лендинг страница и как да се използва в маркетинга?;
    • Уеб дизайн в 5 стъпки: Уайърфрейм, решетки, типография, взаимодействия и прототипиране.

    Дата: 18 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Уеб дизайн на лендинг страница 2

    • Уеб дизайн взаимодействия;
    • Дизайн на бутони;
    • Навигация;
    • Дизайн с изображения и видеоклипове;
    • Резолюции и размери;
    • Тенденции в дизайна;
    • Създаване на прототипи в Adobe Xd;
    • Инструменти;
    • Създаване на основен прототип за лендинг страница.

    Дата: 20 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редакционен дизайн

    • Редакционни принципи за информация и текст;
    • Баланс и движение;
    • Определяне на център на интерес;
    • Контраст;
    • Повторение;
    • Оформление на страница: Композиране, балансиране и създаване на движение;
    • Оформяне на текст: Текстови полета, параграфи, организация;
    • Оформяне на страница: Картинки, композиция с текст и изображения;
    • Композиция: Негативно пространство, форма, цвят, типография и изображение;
    • Предпечат.

    Дата: 25 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Кампания за призив за действие и бюлетин

    • Какво е CTA (призив за действие)?;
    • Формати за банери;
    • Как се създава банер?;
    • Как се създават бутони и дизайн?;
    • Към какво води банерът и как се създава дизайн за него?;
    • Какво представлява имейл маркетингът?;
    • Основни елементи на един бюлетин;
    • Създаване на лейаут със снимки и текст;
    • Mailchimp и как да се използва.

    Дата: 27 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Кампания в социалните медии

    • Поведение в социалните медии;
    • Видове творчески кампании във Facebook въз основа на социалното поведение;
    • Съвети за Facebook маркетинг;
    • Технически данни за Facebook и рекламни формати в социалните медии;
    • Какво представлява рекламата на карусел?;
    • Как се прави кампания за социалните медии, стъпка по стъпка?;
    • Онлайн и офлайн канали на една кампания за социалните медии;
    • Как се създава кампания за Instagram?: 5 правила за комуникация в Instagram;
    • Планиране на социалните медии: Месечни календари и акценти в Instagram;
    • Дизайн в Instagram: Редакционен, копи, бранд идентичност и тенденции в дизайна.

    Дата: 3 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    Създаване на портфолио:

    • Как да се покажат проектите?;
    • Как да се представи личността?;
    • Как да се изберат и покажат категориите?;
    • Структуриране на портфолиото;
    • Какво да се прави и какво да не се прави?;
    • Платформи за портфолио;
    • Примери.

    Изпит:

    • Структура на представяне на проекта;
    • Примерни казуси;
    • Q&A.

    Дата: 5 април (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 14 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 13 и 14 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 13 април до 23:30 часа на 14 април.

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 8 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 7 и 8 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 7 май до 23:30 часа на 8 май.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в работата с Photoshop и Illustrator, които имат интерес в създаването на дизайн материали за рекламни кампании.

Необходими умения:
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Illustrator;
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Photoshop;
 Работа със селекции, маски, layers;
 Работа с цветови палитри и типография;
 Създаване на дизайн концепции;
 Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 24 февруари. Обучението стартира на 26 февруари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 14 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 13 април и 14 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Adobe Photoshop;
• Adobe Illustrator;
• Adobe XD;
• InDesign.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 5 март).

Павлина Бонева

Преподавател

Павлина Бонева е завършила "Комуникационен дизайн" в Германия. Работи в големи интернационални рекламни агенции като Ogilvy Düsseldorf, McGarryBowen, Butter и др. През 2015 година се връща в България. Продължава творческия си път в The Smarts, като Creative Director. Носител е на наградите - IAB Mixx Awards, Gutenberg Germany и др. Част е от журито на рекламните фестивали ФАРА, Cannes Lions Young Creatives и интернационалния рекламен фестивал в Киев KIAF.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.